Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Altså noe sånn der du bare trykker inn hva du har spist og så vet nettsiden hvor mange kalorier det er i det? uff, veldig dårlig forklart men noen som skjønner hva jeg mener?
prekæs Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 iform.nu har flere artige og nyttige varianter. (hvor lenge du må gå for å forbrenne en sjokolade osv)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 takk for tips! Har meldt meg inn i slankenett.no nå (gratis) men kalkissen der var så vanskelig... jeg har vel ikke peiling på hvor mye smør jeg bruker i gram på en skive... myyye enklere hvis man kunne puttet inn f.eks "1 stk smør" og så visste siden hvor mange gram smør man bruker på en skive=)
Bettybu Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Finnst på Grete Roede, men vet ikke om det er kun på kurset du får tilgang på "koden".
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 ok... uff er begynt med dette slankegreiene i dag og er umotivert allerede... fant nettopp ut at det er 1200 kalorier i en porsjon med ris, bernaise og kyllingfilet... vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare dette alene. hvorfor kan man ikke bare trykke på en knapp og så være tynn og sunn??? uff...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Bytt ut bernaise med noe annet. Jeg har selv funnet slankenett.no ganske motiverende. Og tenk for livet, ikke kur. Slankedebatten her inne er til tider ok.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 ja tror jeg må gjøre det... no more bernaisesaus... hehe... gidder ikke begynne med noe kur nei, det blir bare styr. men håper å komme meg ned 8 kg til sommeren... det er vel ikke uoverkommelig vel... med sunn mat og turgåing/lett trening hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå