Gå til innhold

hvor mange her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her gir mme??

BAre jeg har prøvd å snakke til hs om dette så får jeg dette skikkelige ammepresse på meg at han bare ammes å alt det:/ (ikke mye hjelp å få) blir ufattelig lei meg...

Så hadde gjerne trengt å fått sett hvor mange det egentli er som gir mme...

Gutten min vokser som bare det å er kjempe fornøyd om dagene:) så nå når vi kommer hjem skal vi smått begynne med grøt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Didrik har fått stort sett bare mme siden han var 5 uker gammel. Får grøt på kveldene og har også begynt med middag så smått nå. Han er 5,5 mnd

Skrevet

vi gir mme! =) Har gjort det siden snuppa var 2 mnd. (husker ikke helt nøyaktig)

Får vondt av å tenke på situasjonen du er i.. For kjenner meg så godt igjen!!! Jeg fikk aldri ammingen ordentlig på plass, av mange grunner..

Og det er INGENTING å skamme seg for kjære deg!! =)

Hvor gammel er gutten din?

Selv er jeg oppvokst på mme, søsteren min også. Og gjett hva: Vi lever!! =) Er så å si aldri syke, vi har ingen allergier, og vi er så fornøyde atte!

Synd du har en slik HS. Jeg opplevde heldigvis ikke noe negativt fra den kanten.. da hun spurte meg om jeg fortsatt ammet, sa jeg bare nei. Det passet ikke for oss sa jeg.. uten å utdype det noe mer! Det er en privat sak syntes nå jeg!!!

HS sa bare: "Helt fint det, Jenta di er frisk og har en fin vekst og utvikling. Gjør det som passer dere to best!" Det syntes jeg var gode ord....

Kos deg med flaske og mme! Det gjør vi.,

Klem

Skrevet

er mye ammepress ja... Jeg har gitt mme siden hun var 5 mnd og 1 uke. Ble da rådet av hs å slutte da dette har vært et slit siden hun var 3,5 mnd pga brystvegring og lite melk.

Skrevet

han blir nå 4mndr på mandag:)

må gi han flaske om dagene pga av at æ ikke har nok melk til han. får han ikke mme i tilegg så er vi våken hver time. :(

prøve så godt æ kan me å amme han men kan ikke ha han dinglanes i puppen hele dagen lang...

e sjøl å voks opp på mme.

her får bare alle som bruker mme at det må ikke gjøre for at da må vi tilslutt "slanke" babyen... å di ord skremmer mæ,,men bryr mæ ikke om dem. SLANKER aldri min sin lille gutt... han vokser jo hlt flott som han skal i henhold til kurvene...

Skrevet

Min har fått mme fra han var 4 uker gammel :o)

Ammepresset kan ta knekken på enhver som ikke får til amminga, helt grusomt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...