Gå til innhold

Gjør dere knipeøvelser???

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg vet at man skal gjøre knipeøvelser både før og etter fødsel,

men må innrømme at det slurves litt (ok, mye!) med det for min del.

Husker liksom ikke på det, og så syns jeg det er så kjedelig...og litt irriterende på et vis, føles så rart =/

Fikk anbefalt vekter (sånne kuler), noen som har prøvd det?

Hvordan er det med dere - kniiiiiper dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånne kuler virker skikkelig ekkelt!

Jeg kniper kanksje ikke daglig, men nesten. Og så går jeg på sånn gravid-trening, der er det mye fokus på kniping. Er litt lettere å gjøre det når man får beskjed:)

Skrevet

Knipeøvelser er drit kjiipe, og gjør dem ikke..(dumme meg). Synes det er skikkelig ubehagelig, og blir bare frustrert over at jeg ikke klarer å holde så lenge pga den ekle følelsen.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Nemlig - jeg syns også den følelsen er irriterende og ekkel!

Men så får jeg så dårlig samvittighet....BURDE jo knipe.

"Det er jo så enkelt, og du kan gjøre det når som helst - hvor som helst!" Jada, jada...syns bare det er kjipt.

Skrevet

off ja jeg å har d sann:/ jeg burde VIRKELI knipe, for jeg har problem med å holde urinen når jeg må tisse.

helt siden jeg var jentunge har jeg tisset mej ut vist jeg ikke har hat et toalett når jeg måtte tisse. flaut:/ men jeg har ikke fått noe særli hjelp for d heller.

jeg har prøvd de kulene,men jeg klart ikke å holde de inne,de gled bare ut:( men nå går jeg til fysioterapaut,å hun er velsi nøye på de knipe øvelsene...så nå har jeg endeli lært meg åssen jeg jør d. men jeg ble ikke verre når jeg fekk dattra mi for 5 år siden. jeg har faktisk blitt bedre:)

Skrevet

Boikotter knipeøvelser enn så lenge..er jo fysio-student selv og vet hvor viktig det er, meeeeeen..

Skrevet

Nå og da, men altfor sjelden! Må skjerpe meg kjenner jeg, for kan raskt ha et lite uhell om jeg ikke kniper ved hoste/nys etc. Dessuten skal venninna mi opereres for inkontinens til uka... kunne tenke meg å slippe den biten. Var så flink da jeg gikk gravid med 1. mann, og herregud hvordan det hjalp - både på selve lukkemuskelen med også på...orgasmene! (Trippel er småtterier spør du meg..;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...