Gå til innhold

Sover nurkene deres HELE natten uten mat???


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Det gjør ikke min... ZZzzZZ gleder meg til det skjer ;p

 

Mat ca kl 23, 03 - 04 ca og ca 07....... Litt urolig innimellom matingen også.... men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør ikke min. En sjelden gang imellom det sjer, noen ganger er vi også oppe to ganger iløpet av natta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger vi henne 19.30 hver kveld, og da sover hun hele natta uten mat til ca 8.30. Jeg våkner ofte ikke før litt senere, for hun ligger bare å prater lenge.. Så kosesr vi oss i dobbeltsenga før vi står opp. Slik har vi hatt det i ca 3 uker.

Vi er veldig bortskjemt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd en natt og det var natt til i går. Da sov han fra halv ti til 7. Vanligvis legger vi han halv ti-ti og da sover han til ca kl 5. Får mat,sover til 8,ligger og pludrer en time eller to og så sovner han igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

næi min sover absulutt ikke hele natten.. han legger seg ca 22, er oppe 24-01.. så etter d vill han ha mat annavær time,ofte flere ganger faktisk... så hær e d minimalt me søvn.. har 3 bleieskift oxo på natt phuuu.så nå begynner d å bli litt mye..for skal jo opp til 2 åringen oxo mellom 6-7 en gang, å han er aktiv hele dagen hehe men sånn er d bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi....her har det vært full nattesøvn side vi kom hjem fra sykehuset.........hun har våkna tre ganger tilsammen på natta i løpet av 3 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj.. flere heldige her ser jeg... kjenner en bitte liten misunnelse ;) thihi....

 

håper det snart skjer for oss andre også ;)

 

stor variasjon på de små gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen netter uten amming her nå nei! det var noen uker hun var våken bare en gang i løpet av natta, og sov gjennom hele natta noen dager også...men så plutselig våkner hun hver 3.time igjen! legger seg ca kl 20, amming ca kl 24, 03 og 06...også sover vi til ca 0830! er jo greit nok det, men må si jeg gleder meg veldig til å sove hele natta...er jo luksus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En hel natt for barna er 5-6 timer søvn i strekk...

 

Her sovner hun mellom 20-21 og sover til 4-5-tiden, spiser og sover så til 08 omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

av og til skjer det faktisk! Men somregel våkner hun en gang mellom 4 og 6. Da får hun en flaske, og sover videre til ca. 9, avhengig av når hun våknet sist. Legger seg 18.30-19.00. Er veldig fornøyd med det:-) Men nå har hun hatt et par netter der hun våknet i 2-tida også, håper ikke det blir en ny trend...har ok blitt litt bortsjkemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! Nå våkner han kl 5 og vil ha sutten og så sover han til 7-halv 8:):):) Det gjelder uansett når han legger seg mellom halv ni og halv elleve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår jente slokner rundt havåtte tiden og hun sover da til i fire tiden. Fra syvtiden på morgenen sover hun lett og våkner ofte for å så sovne igjen. Sånn oftes står vi opp til rundt 09:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg i åtte tiden etter mat. Sover da til 3-4 tiden. Så våkner han igjen i 7tiden, og da står vi opp. Så han sover ikke hele natten. Men gleder meg til han begynner med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært utrolig heldige når det gjelder nattesøvn. Har ikke vært oppe om natta siden han var 3-4 uker. legger seg ved åtte tiden og står opp igjen ved halv åtte-åtte tiden. Får mat fire ganger om dagen. Det er utrolig deilig. Slik var det absolutt ikke med nr 1. Han sov ikke en natt før han var over ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...