Gå til innhold

Sover nurkene deres HELE natten uten mat???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her legger vi henne 19.30 hver kveld, og da sover hun hele natta uten mat til ca 8.30. Jeg våkner ofte ikke før litt senere, for hun ligger bare å prater lenge.. Så kosesr vi oss i dobbeltsenga før vi står opp. Slik har vi hatt det i ca 3 uker.

Vi er veldig bortskjemt!! ;)

Annonse

næi min sover absulutt ikke hele natten.. han legger seg ca 22, er oppe 24-01.. så etter d vill han ha mat annavær time,ofte flere ganger faktisk... så hær e d minimalt me søvn.. har 3 bleieskift oxo på natt phuuu.så nå begynner d å bli litt mye..for skal jo opp til 2 åringen oxo mellom 6-7 en gang, å han er aktiv hele dagen hehe men sånn er d bare...

Ingen netter uten amming her nå nei! det var noen uker hun var våken bare en gang i løpet av natta, og sov gjennom hele natta noen dager også...men så plutselig våkner hun hver 3.time igjen! legger seg ca kl 20, amming ca kl 24, 03 og 06...også sover vi til ca 0830! er jo greit nok det, men må si jeg gleder meg veldig til å sove hele natta...er jo luksus!

Annonse

av og til skjer det faktisk! Men somregel våkner hun en gang mellom 4 og 6. Da får hun en flaske, og sover videre til ca. 9, avhengig av når hun våknet sist. Legger seg 18.30-19.00. Er veldig fornøyd med det:-) Men nå har hun hatt et par netter der hun våknet i 2-tida også, håper ikke det blir en ny trend...har ok blitt litt bortsjkemt!

Vi har også vært utrolig heldige når det gjelder nattesøvn. Har ikke vært oppe om natta siden han var 3-4 uker. legger seg ved åtte tiden og står opp igjen ved halv åtte-åtte tiden. Får mat fire ganger om dagen. Det er utrolig deilig. Slik var det absolutt ikke med nr 1. Han sov ikke en natt før han var over ett år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...