esmase Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er det en ok by å dra på jentetur? Hva er bra/dårlig der?
LisaColli Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 ja var der på klassetur, men jeg var bare 15 år da så jeg husker ikke så alt for mye. men det er en kjempefin by med god shopping! fine resturanter. ja tror det er en fin jentetur-plass:)
ana baroma Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det er bare en ting å si, fantastisk by!!! Godt øl, stilige jazzklubber, gode shoppingmuligheter og en meget vakker by å rusle rundt i.
mamma >to gull Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, var der med "de hvite busser" i 9 klasse..ikke akkurat samme type tur som du skal på da..:-) Men tror det skal være fin by for sånn jentetur også:-))
MamiMaribel Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 JA, veldig bra by for jentetur! Bra by for det meste! Veldig vakker by, deilig mat, billig å bo og spise, godt klima..... Noe dårlig....? Kommer ikke på noe - bortsett fra at språket er en smule vanskelig å forstå:-) jeg elsker Krakow.............:-)
esmase Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Vi vurderer sterkt å dra dit til neste år. Høres jo ut på dere som at det er en bra by=) Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå