Gå til innhold

Hva synes dere om at p3- Mina fikk sparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at det var jaggu på tide! Enig med Ingeborg Hansen i at hun er ei nebbete og uoppdragen jente...

Kanskje litt stygt, men jeg synes ikke noe om den type "humor" som hun hadde i radioprogrammet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva det er snakk om...:S

Skrevet

Synes hun er fantastisk bra, men hun egner seg nok ikke på riksdekkende medier... Litt for frittalende...

Skrevet

Frittalende er en ting, men hun er jo direkte ufordragelig! Men det er nok mange som er enig med deg *ale*=), Hun har jo fått mye støtte rundt omkring

Skrevet

Har litt sansen for de som tør være annerledes jeg da:) Og hun er iellafall ikke mainstream, den dama..hehe..

Skrevet

Fint å være anderledes, men hvorfor skal man strekke grensene så langt at man sårer og ødelegger for andre mennesker? Hun er jo ikke tam en plass, så jeg hadde aldri orka å ansette henne. Det er forskjell på å være anderledes og direkte ondskapsfull...

Skrevet

Kommer til å savne henne...

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Synes hun er useriøs, har dårlig humor og er et vanvittig dårlig forbilde for den yngre garde som hører på. Kjenner at jeg blir skikkelig irritert bare jeg tenker på henne. Hun er så LAVMÅL!!! Glad hun er ute av radiobildet.

Skrevet

noen på jobb kjenner hun privat,hun er visst like ufrdraglig uansett hvor hun er..

Skrevet

I følge min svigerfar er hun fresk og lager radio som sparker.

Skrevet

Synes egentlig det var ganske greit ja. Har aldri hørt på henne eller likt henne..

Skrevet

Jeg kjenner henne, og syns hun er ei kjempeflott jente.

At hun har fått sparken derimot, det er det ikke opp til meg å si noe om, all den grad jeg ikke vet alle detaljene, som så mange her inne mener å vite...Hurpeklubben AS.

Skrevet

Syns egentlig det var helt greit. Syns hun har brukt opp tabbekvoten sin, det er grenser for hvordan et menneske kan oppføre seg på jobb syns jeg da. Synd for de som syns hun var bra, hun skilte seg jo ut, det skal hun ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...