Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 er der bare gratis å ringe til andre tele2 kunder kanskje?
EnUndreneMor Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 jepp kun gratis å ringe. har det slev, og nå funker fader mg ikke mms geia mi.. får ikke sendt eller mottat.. faens tele2.. dårlig kunde service har di oxo:(
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 oi, nå fikk jeg litt kalde føtter. kanskje jeg skal velge et annet abo da?! bestilte i går, men det er jo ikke bindingstid, så jeg kan jo bare bestille noe annet.... er det chess som har gratis sms da? kanskje jeg må begynne å titte ute å abo-junglen igjen..... huff, blir forvirret jeg;/ hihi
EnUndreneMor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jeg hadde anbeflt onecall da.. det har sambo han har 100gratis sms ele rom det var fler plus 80gratis ringe minutter. ikke noe bindingstid ikke mnd avgift, betaler kun for det du bruker utover det som er gratis, han har regningr op 30kr i mnd.. hehe
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 jeg hadde også trøbbel med å sende mms, og motta, men en tlf, så gikk det i orden... synes det er kjekt jeg, men tungvidt å fylle på synes jeg. og en kan ikke sende sms /mms fra utlandet(sverige går ) og forferdelig å ringe fra utlandet.. er et ok abo, men ikke det jeg ville satse på egentlig...
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Chess friends har gratis ringing, sms og mms )
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 har one call nå( tele2 har ikke tredd i kraft enda)... men er ikke fornøyd så det skal jeg ikke h a mer... hmmm. spørs litt om chess får seg en ny kunde nå da ( eller to da... v må jo også ha det da).
EnUndreneMor Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 chess er kun gratis til andre chess kunder da.. bare husk det;) hehe
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 ok, men er det ikke alltid bare gratis til dem innen for samme abo da? ( tele2 til andre tele2, netcom til netcom osv)---
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Jo, det er helt riktig ) Jeg er iallefall superfornøyd med Chess, forrige regning var på 112 kr, så er vel ikke så rart jeg er fornøyd, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå