ღ cindarella-twinsღ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe.. tenkte å holde meg til 1des, men fristelsen ble aaaaaalt for stor.. så no koooser jeg meg med dahls brune julebrus:) jeg sier bare goood jul folkens.. hehe.. fikk skikkeliii julestemning nå hihi:)
ambumamma Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 åh hvor får dere tak i den. jeg og vil ha :-)
Truseprinsesse Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 jeg haaar så lyst på dahls julebrus. bor du i trondheim eller? noen her i oslo som har sett den her? vil ha!!!
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Bor i trondheim ja:) kjøpte den på ica maxi på moholt.. var knall god å akkurat så god som sist gang jeg drakk julebrus:) goooooodt:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 *skååååååååååål* sitter her med julebrus, mandariner og julemarsipan
Linnea&Julie Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg satt her å leste om julebrus tidligere i dag..og gitt om jeg ble fristet! Så jeg kjørte ned på butikken, og nå sitter jeg og koser meg med CB julebrus å marsipan *mmmm*
venter på junior:) Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Festlig at dette kom opp,jeg var nemlig så lykkelig da jeg fant julebrus på meny før i dag, men tror dere ikke jeg glemte hele flaska i fryseren? Måtte bare le...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå