Gå til innhold

Trykk/press i hode

Heiaar har blitt 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt veldig mye kynnere egentlig hele denne uka. Noen av gangene når det virkelig strammer seg i magen føler jeg liksom at jeg får et press i hodet. Puster rolig mens kynnerne pågår, men blir liksom så varm i toppen - nesten som når man dykker på litt dypt vann... Noen som opplevere dette? Nevnte det for legen, men han sa det var helt normalt (som alt annet jeg spør han om), men nå har det blitt værre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skjer ofte når jeg har kynnere, spesielt når jeg ligger. tror det er helt normalt, det har vel med at trykket fungerer litt annerledes i kroppen nå (utvidete blodårer, mindre plass til organer osv.)

Skrevet

hehe..ja mine kan kjennes nesten ut som g krefter..sånne man kan få når man sitter på fly..ett trykk i hele kroppen..ganske tungt til tider.men jeg har ikke direkte vondt!

tror blodtrykke kan synke el stige litt..sett deg ned med bena høyt..karnsje det hjelper.snakk med jm din,hun vet sikkert bedre enn legen :)

Skrevet

Takk for svarene deres :-) Er liksom så godt å høre at andre opplever det samme. :-) Skal til jm til tirsdag. Skal nevne det for henne.

Merker at plagene begynner å sige på nå. Vann i fingre og bein. I natt klarte jeg nesten ikke å løfte på dyna fordi jeg hadde så stive fingre. Gleder meg til å bli ferdig. Da skal vi kose oss, da. Ikke sant, jenter :-)

Ha en fin kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...