Gå til innhold

Sms til eksen... trenger mange svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom å sneik på mobilen til sambo. Ikke fint gjort, men.... Føler at jeg MÅ gjøre det for å se om han har kontakt med andre damer.

I dag hadde han sent mld til eksen. Det er 6-7 år siden de var sammen og de har ikke barn. Jeg synes det er unødvendig og respektløst overfor nye partnere å fremdeles holde kontakten.

Vet ikke hva som ble skrevet for både inn og utboks var slettet, men på loggen så jeg at han hadde sent sms til henne mens han var på jobb idag. Det rare er at det bare var en mld som var sendt. Sist var det to, så heldigvis er det ikke noe flørting eller sånn på gang for da ville de hatt hyppigere kontakt.

Men når han ikke er interessert i flørting engang så lurer jeg på HVORFOR han i det hele tatt har kontakt med henne. Er det bare for å sende en "heia"mld i blant. Hva er i såfall vitsen? Vet ikke om hun har noen kjæreste for tida.

Til alt overmål kom han hjem med en bukett roser og kort hvor det sto at han elsket meg så høyt... MEN, hvis han gjør det, hvorfor har han fortsatt kontakt med eksen?

De har bodd ilag to ganger og begge gangene gikk det til helvete. Da må han vell være sikker på at det ikke er noen vits å prøve igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som kikker i nøkkelhøl kan ikke beklage seg over å få døra i øyet. Snikekjerringer fortjener egentlig at det hver gang de sniker ligger noe der de kan bekymre seg skikkelig magesår over.

Skrevet

Vet du at det går faktisk an å ha litt kontakt med en eks? At det ikke betyr at man ikke elsker sin nåværende partner eller at man tenker på å være utro?

Ikke gjør en fjær om til en hel jævla hønsefarm da...

Og snoking? Ikke bra.

Skrevet

Her er jeg uenig med de over. Hva om den ene meldingen bestod av: Takk for igår.

Åh jeg ville aldri tolerert at noen jeg er sammen med har kontakt med eksen (e). LIKESÅ tar jeg aldri noe som helst kontakt med mine ekser. Respekt.

Fortell han om dette med en gang, hva er dette?? Et forhold med hemmeligheter? At han sender sms er hans hemmelighet, at du snuser i hans mobil er din hemmelighet. Dere er like skyldige begge to så her må begge både forklare og beklage.

Skrevet

Hva synes mannen din om å leve i et naziregime der du bestemmer reglene? Jeg hadde aldri tolerert at noen skulle bestemme hvem jeg skulle ha kontakt med. Eks eller ikke eks, ikke alt dreier seg om pulings, vettu.

Skrevet

Herregud kan du ikke bare spørre han da?

Dramaqueen

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, jeg har til dels svært nær kontakt med den ene eks'en min, og sporadisk kontakt med den andre. Den første jobber jeg sammen med, den andre besøker jeg fra tid til annen, eller vi tar en kaffe på kafe. Det var begge forhold som varte i flere år.

Jeg er imidlertid helt åpen om dette til min nåværende, og han plages ikke av det. Han har også sporadisk kontakt med sin eks, fordi hun har en sønn sambo er svært glad i. Det plager meg ikke, selv om jeg faktisk også snoket litt på sambo sin mobil en gang, *rødme* og fant en mld fra henne der det sto at å gjøre det slutt med ham var det dummeste hun noengang hadde gjort, og at hun hadde forstått for sent at det var ham hun ville ha. Jeg gjorde aldri noe med det, syns faktisk litt synd i henne.

Det virker kanskje litt sært på andre, men ingen av oss er spesielt sjalu. Jeg orker ikke bruke energi på å lure på om han er utro eller noe, jeg tror at dersom han ikke hadde det bra, ville han sagt det til meg og ikke til noen andre.. mulig jeg er naiv da.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Jeg syns samboeren din burde fortalt deg at han smset med eksen sin. Mange ser det som noe problematisk med smsing/ringing til eks. Og det bør den nåværende partner ta hensyn til.

Skrevet

Jeg hadde også kontakt med en eks i mange år. En dag bestemte jeg meg for å kutte kontakten helt, av respekt for min nåværende mann. Selv om han ikke hadde bedt meg om det.

Savner han usigelig til tider- Som venn, en som stilte opp for meg

Skrevet

Spurte sambo:

Har du sagt fra om du har sms'et med en av dine xer?

- emmm

Om hun hadde sendt først og spurt om noe f.eks?

- ja da hadde jeg sagt noe som "ja vettu hun sendte meg mld i dag og lurte på...."

Hva om du sendte først?

Da hadde jeg sikkert vært ute etter noe, så nei. Om jeg ikke skulle spørre om noe konkret/dagligdags, men da hadde jeg sagt det ja.

Skrevet

Mor di har sendt melding til eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...