Sessa ruger igjen... Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 og jeg er cocacolikker!!! I dag har jeg ikke drukket noe cola og nå er jeg så fysen at jeg holder på å daue!!!!!!!!!!!!! Har lyst på alskens godsaker. Ikke har vi noe cola heller, bare pepsi max, så blir det for ille så knerter jeg den. Hjelpes!!
mammatilpia Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg heter mammaentilpia og er en tidligere cocacolikker. Nå er jeg pepsimaxikker istedenfor.... Er opp i en halvliter om dagen, og har desverre brukt opp kvoten min i dag. =(
Frk. Vable Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg heter Juni80 og er snopoholiker, og nå sprekker jeg snart, må ned på bansinstasjonen og kjøpe sjokolade!!! MM mm mm!!!
EnUndreneMor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jeg heter HelenesMamma og jeg er mozelllighoholiker, o gi dag har jeg ikke drukket noen ting, er nærmest gal, er oxo yadeholiker, og ike fått det heller, spisk koke sjokolade og drukket appelsin jus.. IKKE det samme..
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 jeg heter Kine og jeg er pepsimaxoholoiker...og sjokoholiker.. jeg sitter å tenker på å hente meg noe men jeg har ikke dradd ræva mi opp av soffaen enda,syns jeg fortjener en applaus for det
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg heter vålerenga12_&_Daniel og er pepsimax, Hobby og daim holiker! hehe Idag har jeg ikke noe, men.. Får vente til imrg.. Har jo ikke noe valg!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 Er det derfor du har pusha cola på meg mammatilpia?? Fordi du selv har vært der?? Du er dealer'n min! Ingenting er som å komme på besøk til noen som har en duggfrisk cola stående klar til meg - bare meg!!!
:)ettena:) Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 hei jeg heter mamma og minstemann og er cocacoliker. Jeg bare venter på at house på nrk skal begynne, da skal jeg ha litt cola og pistasjenøtter...............
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Hei jeg heter Cat.68 og er kullsyre narkoman
Bettybu Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er pepsi-maxiker... Men sluttet da jeg fikk hoste av det... Nå stjeler jeg kun fra gubben, som er cocacoliker.... Og rent kalorimessigt slår det MEGET feil ut!! .. Og nå kom jeg på at jeg idag kjøpte en PepsiMax som nå står i kjøleskapet!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 hei jeg heter lengter og lille kevin... jeg er kaloriholiker, spiser alt som er usundt, skikkelig dårlig periode nå, hehe! nå spiser jeg nonstop og muffins!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Mitt navn er Hufsemor og jeg er en diggiker. Nå har jeg slukt resten av Superchipsen (med 45% mindre fett for samvittighetens skyld) og leter som en gal gjennom skapet etter sjokoladen jeg VET er der mens jeg banner og gråter. Trøster meg med litt Cola Light etterpå.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Å, der er vel søte. Melder liksågot inn i klubben for eks-colalightikere nå PepsiMaxolikere. Stille med 4-pakning iskald Pepsi Max på første medlemsmøte hvis noen andre inviterer ;-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg heter Supermamma'n og jeg er sjokoholiker... det er faste dager hvor jeg bare mååå ha sjokolade(Freia melkesjokolade seff), det er onsdag og lørdag... skikkelig krise om jeg ikke får den nødvendige dosen.. sukk.. har bare eeeen liten bit igjen av den stooore platen med sjokolade jeg kjøpte tidligere i dag.. sitter å nærmest gnager på den for at den skal vare lengst mulig.. =p
mammatilpia Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Joda, cocacola til deg så du ikke drikker opp pepsien min! (Til nye lesere - jeg og prinsessemari har vært i samme barselgruppe.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå