vi-2 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei. Noen som har kjenneskap til tisselaken? Så de hadde noen på Ikea til 45,-, men er usikker på om disse er bra nok. Et annet spørsmål..vet dere om alle sprinkelsenger er rundt 85 cm høye, var på Ikea og syntes sengen virket så lav, at man må bøye seg så langt ned Da hører jeg fra dere
Gutt 6 feb ;) Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Vil bare si at tisselaken er unødvendig å kjøpe. Jeg kjøpte det til min førstefødte, og har akkurat begynt å bruke det. Han er nå 3,5 år og slutter med nattbleie. Babyen din vil ikke "lekke" fra bleien el. gulpe så mye at du trenger tisselaken. Dessuten er det for klamt å ligge på. Et tips er heller å kjøpe en tynn overmadrass til sengen, så slipper madrassen å bli ødelagt om uhellet skulle være ute. Du får kjøpt overmadrass f.eks på IKEA. Avg. sprinkelsenger pleier det å være sånn at man kan heve sengebunnen, så man slipper å bøye seg. Etterhvert som barnet blir mer aktivt må man senke bunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå