Gå til innhold

Har det klikka for Valla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen kan Anne Holth ha noe å gjøre med som skjedde med hun?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

At den dama ikke er helt god, det vet vel de fleste.

Skrevet

Tror ikke det har klikka for hu. Hu er jo sån. Meg meg meg, det er så synd om meg, alle kaster dritt om meg, alle er så slemme med meg, meg meg meg. Hu er i utgangspunkt ikke normal på en eneste flekk. Anser nok jeg i hvert fall. Mer usympatisk dame får du lete lenge etter.

Skrevet

jeg skal se den dokumentaren for å si det sånn - begynner etter idol!

Skrevet

Gidder ikke å plage meg selv med henne i så lang tid.....2sek er 2 sek for mye av den dama

Skrevet

Den prosessen mot henne var jo i drøyeste laget, men life goes on for oss alle, også Valla.

(Hun har da heller ikke rykte på seg for å være den høfligste og mest veloppdragne jenta i klassen, for å si det slik.)

På en annen side frontet hun LO helt nydelig i sin jobb!! Hvem vet f.eks. hvem som er leder av LO nå?

Skrevet

berit Reiss Andersen har jo skrevet to bøker (tror jeg det var)sammen med Anne Holt og Berit RA gikk jo ut og kritiserte GLV like etter Ingunn Yssen saken hit the fan.

GLV er ikke riktig navla og jeg skal IKKE se den dokumentaren, Noen bør beskytte damen mot seg selv. Hun begynner å bli Sven O Høiby-aktig. nesten.

Skrevet

I fare for å engasjere meg for mye i dette, så var Anne Holt justisminister (tror jeg det var), og det tror jeg faktisk GLV var etter henne, evt var statsråd i samme regjering.

Nei fy, dette var KJEDELIG i grunn, he-he!

Skrevet

Valla ble utsatt for en hekseprosess, og synes det er rart at dere bare tror det er en side av saken. Er det mulig å bli så naive?

Dette hadde aldri blitt en sak dersom Valla hadde vært mann!

Vallas lederegenskaper er helt suverene, det er ikke for ingenting hun ble en av norges mektigste kvinner. Men vi kjerringer er oss selv like, verdensmestere i jantelov, og overfølsomme for kritikk!

Nei, begynn å les avisa og ikke bare sitt her på bim og sladre!

Skrevet

Men makan så mye informasjon vi sitter på når man tenker etter...:)

Skrevet

Støtter den jeg ZikkZakk...... det var mye mer ved den saken enn media lot slippe frem. Det ble mye mørkelegging fra mektige menn, og yssen er faktisk mer uspiselig enn Valla spør du meg.

Skrevet

Mye enig med zikkzakk her ja..

Skrevet

Sannsynligvis var det større maktjegere som står bak dette enn Yssen. Hun ble for sterk for en svak Stotenberg (&co), og sammen med Martin Kolberg og de andre gutta, så satte de i gang splitt og hersk så det susa etter. Valla er en meget dyktig og sterk person, og jeg er politisk sterkt uenig med henne. Men sterke kvinner liker vi ikke... og det gjør ikke gutta heller:/

Skrevet

....da kan dere vel forvente at ei bok av Holt kommer ut snart,der hun forsvarer seg...og så blir det litt sånn fram og tilbake.

Akkurat som kjerringer flest er...SKAL ha siste ordet.

;o)

Skrevet

Har ingenting imot Yssen; men er heilt einig i at denne saken hadde vore ein notis viss det var ein mannleg LO-ledar som hadde opptredd på same måte.

Sjelden ein ser media presentere ein sak så utvetydig og einsidig som denne konflikta. Berre det er jo eit varsku i seg sjølv.

Skrevet

Åjada, det kommer nok, og deretter kommer de andre på rekke og rad med bøker hvor denne saken skal kommenteres, og hvor alle påberoper seg retten til å se sannheten.

Jeg har lært mangt gjennom mine 35 år, blant annet at en sak har alltid minst tre sider. De to partenes (hvor det er to parter) - og sannheten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...