Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Det har flyttet inn en familie fra Thailand under oss. Hveeeer eneste dag når jeg kommer hjem lukter det nyyyyyydelig mat i trappeoppgangen, og da får ikke jeg noe lyst til å ha det vi skal ha til middag....Jeg elsker thaimat!!! En dag bare ringer jeg på og spør om jeg kan få spise der i stedet....:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hehehehehe *ler* Ja, så gjestfrie de er kommer du sikkert til å bli buden inn:o))
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg mener det!!! En dag bare gjør jeg det!!! Dette er jo tortur!!!!
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hvorfor ikke bare si til dem at det lukter alltid så godt når de lager mat, og så fortsetter du med å spørre om de ikke kan lære deg noen triks siden du elsker Thai mat. Blir de ikke så smikgret at de inviterer deg inn så er det ikke meningen at du skal bli noe annet enn fristet.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 *Hehehe, ser for meg Mom2Two står klar utenfor ringeklokka med smekken på*
Tante Sofie # Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, trodde dette skulle være ett sint innlegg, hehe, godt det ikke var sånn da :-) Inviter dem på middag, så skal du se du får en invitasjon igjen! F.eks. kan du kjøpe noe kina-mat å servere, hahaha! Og SÅ spør du etter tips! .-) Ok, trøtt jeg, syntes det der var hysterisk morsomt, hehe
klg,2 boys now:) Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 hehe har du ikke sett reklamen med hun lille jenta som har plukka blomster for at hun vil ha middag til de:)synes jeg ser deg,men stort gliss å selvplukket blomster:)
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 Ha-ha, takk fuksia, jeg inviterer dem på helt for ille asiatisk mat, og sier jeg eeeeeelsker thaimat osv. Tar de ikke hintet da, er det vel som Intenisty sier, ikke meningen at jeg skal bli annet enn fristet... Ellers tror jeg at jeg bare tar med meg smekken og tropper opp...
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Ha ha ha ha ha ha ha ha klg:-DDDDDD *LOL*
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2007 Takk, takk, nok et godt tips:-p Jeg kan jo f. eks tilby meg å koke risen?
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Hehehehehehe *ramler av stolen*
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2007 Er det ikke det som kalles "fair trade"?!??! *tvinner hår og tygger tyggis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå