Maaaamy. Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Sitter her med den bærbare pc'en vi kjøpte for litt siden. Nå skulle jeg til å sende en e-mail, noe jeg ikke har brukt denne til før. MEN... jeg får trøbbel med å sende.... går inn på noe innstillings-greier og da får jeg opp at jeg må velge servertype....."Du kan velge hvilke type server den nye e-postkontoen skal brukes med" Hvordan i alle dager vet jeg hvilke server-type jeg skal velge?? Er helt blåst på sånne greier.. Noen som kan forklare?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Er det outlook express du bruker eller? Er det online.no mail du har?
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Du må velge utgående server etter hvilken leverandør du har. Den utgående er gjerne en smtp server. Men det spørs jo litt på hvilket mailprogram du bruker :-)
Maaaamy. Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Microsoft Office Outlook, står det her....
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Oki :-) Hvilken leverandør av nettet bruker dere?
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Da skal du bruke smtp1.combitel.no på utgående mailserver
Maaaamy. Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 ok. da skal jeg prøve:) Hjertelig takk!
Maaaamy. Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2007 Da er jeg tilbake med nok 1 spm... hva i alle dager bruker jeg på inngående da? hehe...
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Er mailen din fra Combitel og? Da bruker du inngående pop1.combitel.no tror jeg (sjekk for sikkerhetsskyld på Combitel sin hjemmeside) Ellers så bruker du inngående pop server etter hvilken mail leverandør du har :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå