It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Men da jeg var i London i fjord like før jul dumpet jeg borti Chris Martin på London Zoo. Var på et lite "intivshow" hvor de viste småkryp, og der var han med lile Appel ) Studerte han leeeeeeenge og tok et par bilder også )
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2007 Glemte å si at jeg la merke til trille han hadde med før jeg la merke til han, he he. Stirret litt på den og syntes den så sååå fancy og dyr ut........så la jeg merke til hvem som trillet den )
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Så du var her igjen nå )
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Nei, ikke misunnelig i det hele tatt.. *River av meg håret* ;-)
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Tji hi. Og det verste av alt, han så jo ut som et normalt menneske jo, he he )
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 :-o Et normalt menneske??? Og jeg som trodde han hadde gullhår og dollartegn i øynene.....:-/
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Sender du meg mailadressen din på pm så skal jeg sende deg et par bilder for å vise hvor nærme jeg var, he he. Måtte jo ta et par bilder av showet og sønnen min i vogna si..... Monajenten. Det var ironi, he he.
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Nææææh tuller du???? Det skjønte jeg absolutt ikke................................:-p :-p :-p
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2007 Ha ha, nei jeg vet da ikke jeg vel. Kan jo aldri være for sikker her inne ) Spetakkel: Du har mail :oD Det er ikke så bra bilder, men prøvde å være litt rask og diskret.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Wow!! Du kunne jo nesten tatt på han (imponert over at du klarte å la være..) He he. Takk for mail!
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2007 Bare koselig. Forventer at du "betaler" tilbake hvis du skulle dumpe borti min store helt. Den mega kjekke og supertalentfulle Gerard Way......sukk. Hadde gått av hengslene hadde jeg møtt på han, blir skjelven bare ved tanken jeg, he he.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Måtte google nå, gitt ;-) Han er født dagen før meg, så hvis jeg ser han får vi nok en magisk connection, og jeg kan ta mange bilder og sende til deg - he he.
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2007 Håper ikke det brant hull i skjermen din da den nyyyydelige mannen dukket opp på bildet, he he. Og magisk connection tror jeg man får i nærheten av han uansett når man har bursdag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå