Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan gjør dere det når dere legger babyen (nyfødt eller noen uker) deres for natta? Hvor sovner den? Ved puppen, i senga, ved bæring eller?? Sovner den av seg selv i egen seng eller må dere "lure" den? Og noen som har gode tips for å få den til å sovne av seg selv i egen seng? Sikkert vært oppe her mange ganger, men jeg har ikke lest så spør allikevell...
mamsentilprinsen Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Når min var så liten la han seg samtidig med meg, han sov i vår seng da:)
Ladybug~N&E Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 min lille sovner helt fint av seg selv. trenger ikke lure han til å sove. noen ganger lar jeg han sovne på brystet mitt etter mating og så legger jeg han i senga si. men sånn ellers legger jeg han bare uten dikkedarer og han sovner nesten med en gang;)
Entil? Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 min er 5 uker,og etter å gitt han mat sånn rundt 21.30 så legger jeg han i senga si,som regel våken.han ligger å pludrer litt først,men sovner relativt fort uten noe om og men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå