Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de når det kommer tårer? Leah er 10 uker og har ikke gråt med tårer, men i dag var hun bittelitt våt i øyekroken..Bare lurer på hva som er normalt jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig forskjellig fra baby til baby. Natty gråt med tårer med en gang. Men alt er normalt.

Skrevet

Her gråt vi med tårer fra første stund.. Men hun gråt ikke før hun var 6 uker gammel da:-) Bortsett fra hvis hun var super-duper sulten..

Skrevet

Her kom også gråt med tårer fra dag 1 =)

Skrevet

Hmm..Skal tro om jeg trenger å bekymre meg..Hun har ingen problemer med øynene, så jeg velger å tro at jeg ikke skal bekymre meg:) Kommer vel tårer før eller siden:)

Skrevet

gråt med tårer på fødestuen min gutt :)

Skrevet

Datteren min er seks uker, men har enda ikke grått med tårer. Har bare blitt blank i øynene, men det har aldri kommer tårer nedover kinnene. Hun gråter ikke mye heller da.

Skrevet

Har lest at tårekanalene iblandt ikke er helt ferdig utviklet før de har blitt noen uker/mnd gamle.. så er nok helt normalt at det ikke kommer tårer med en gang.. det gjorde det ikke hos sønnen vår heller med en gang.. barn er forskjellige..

Skrevet

Her var han rundt 1 mnd..

Men ei jente jeg kjenner på 7 mnd har nesten ikke tårer enda.. Bare en gang iblandt kommer det bittelitt

Skrevet

Ok, takk for svar:) Da er alt normalt da:)

Skrevet

Gutten vår på 4 mnd har akkurat såvidt begynt å gråte med tårer. Det er ikke mye da, øyet blir bare litt vått liksom. Renner ikke nedover kinnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...