* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 etter pausen nå skal han synge.....
Tre rosa kalver Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Huff....Jeg liker ikke han helt jeg..Greier ikke sette fingeren helt på hva det er, men noe skurrer med ham://
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 hehe... han er for fin til å være så hyggelig og på toppen av det hele være brannmann!!! Kan det være det?
kulepenn Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 jam jam gimme sam!!!!!!! he he he heh he hehehehehehehehehehheheeeeeeeeeee
Tre rosa kalver Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 hehe...KAN være det, for han er jo veldig kjekk da...Men blir litt for "glatt" for meg...Litt "bimbo"..Han vet det selv at han er pen liksom..
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Han er kanskje litt glatt ja... men likevel..sikle sikle.. Er han ikke brannmann og da..? grrr...sexy ja..
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, er ikke HAN skjønn, så vet ikke jeg. Tenk han i uniform, litt svett og svart etter jobb a....... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =) Nå må jeg se!!!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Dårlig stemme, og kjekk, men ikke veldig deilig;)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Hver sin smak, hehe... Fenger ikke meg nei:)
Holly❄️ Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Liker ikke bimbo menn, som sikker ser seg i speilet hele dagen;) Menn skal være menn.... hehehe....
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Bedre med en brannmann, enn en brannsupporter! høhø.. japp, han er nok for god til og være sann! Men hot hot hot!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 Nei, han er absolutt ikke min type heller. Jeg liker mannen min jeg! Det er ett eller annet med han som jeg ikke klarer sette fingeren på. Han er liksom litt FOR bra!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Oooooo, sjekk Colgate-smilet a. En syngende deodorant...haha
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 Skikkelig bimbo mann ja, er noe som skurrer
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 haahhhaah enig med hun som sa heller han enn en brannsupporter(ser da for meg en svett ølmagete hårete mann) men ja,han er en bimbo mann og litt for glatt for meg...MEN,hadde ikke sagt nei til han om han kunne bli med meg hjem.. om jeg var singel da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå