Gå til innhold

I lys av kyssedebatten på skravle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg er ufattelig trist, jeg elsker å kysse, men her er jeg heldig hvis jeg får et kyss i mnd, absolutt ikke daglig. Nå husker jeg ikke sistgang heller, det er altfor lenge siden.. Aner ikke hvorfor, men mannen min tar ikke initiativ til å kysse. Prøver jeg, så snur han seg bort, så det ender opp med et smask på kinnet/øret eller hodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutter aldri å forbause meg over kommunikasjonen i enkelte forhold her. Du tar initiativ til å kysse mannen din, han snur seg konsekvent bort, du aner ikke hvorfor - og du har ikke spurt ham?

Skrevet

det er fordi han ikke elsker deg lengre må skjønne. hvorfor kysse ei feit subbe dundre som henger hjemme i grilldress, når han har ei flott rype på jobben? =)

Skrevet

Han har aldri vært noen stor kysser, men det har dabbet av det siste året. Spurt han, men han kommer ikke med noe konkret svar.

Og nei Libido-, er ikke noen feit subbe i grilldress. Holder meg bra i form, og det er ikke en eneste dame på jobben hans. Ikke på avdelingen hans hvertfall.

Skrevet

Enkelte kvinnfolk lever for å få laget store drama i hodet sitt. Spørr de, vil de jo bare få et kjedelig, enkelt og løselig svar.

Som feks. du har dårlig ånde kjære, jeg kysser deg gjerne etter morgenpussen.

Da har de jo ingenting å gruble og spekulere i!

Skrevet

Trodde de fleste menn var glad i å kysse.. Kansje du har dårlig ånde?

Skrevet

Nei har ikke dårlig ånde heller, har faktisk spurt han om det engang, men det stemmer ikke...

Skrevet

Men så spør han da.. Det kan jo bare være at han ikke er noe kyssemenneske? Uansett er det bedre å spør han enn å spør oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...