fjollefrua Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 gikk dere til legen for å få det bekreftet eller bare behandlet dere med engang?
~Mita~ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 behandlet det med canesten. var ikke til lege.
fjollefrua Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 har aldri hatt det før, men hva er symptomene? Har ikke noe kløe eller noe, men vet jo også at det er vanlig med litt ekstra utflod når man er gravid.... og det står jo at ved soppinfeksjon får man ekstra utflod....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har fått det sånn hysterisk ved hvert eneste svangerskap. Fryktelig slitsomt, men sånn er det nå. Jeg behandler det med canesten og gidder ike snakke med legen om det mer... det er jo ikke noe annet å gjøre liksom. :-)
tertilus Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er plaget av sopp. Ubehagelige greier!
74firkløver'n Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Har vært fryktelig plaget av sopp, men har funnet redningen (for meg i hvertfall), nemlig en gel som heter Multi-gyn Acti-gel og innføres skjeden. Føres hos Alliance apotekene og enkelte Vitus apotek. Den er aloe-vera-basert. Anbefales!!! Ellers noen tips:Sæd fremmer sopp fordi den har høyere ph enn det skal være i skjeden, så får du det i deg, skyll det ut fort som fy, og inn med acti-gel med en gang. Ikke vent til i morgen. Ellers er gel eller kapsler med melkesyrebakterier også god hjelp. Hvis soppen allikevel kommer snikende må man behandle med canesten som vanlig. Men hos meg har det blitt veldig mye mindre etter jeg begynte med Acti-gel + at mannen min hopper av i svingen. Han fikk valget mellom kondom, hoppe av eller 9 mnd.sølibat...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå