Topp 10. Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Synes det er helt forferdelig, svetter mye i hendene, knehaser og under føttene. Det kan til tider dryppe fra kroppen... uten noen form for anstrengelse!! Flere som har det slik?? Eller vet hvorfor dette skjer.... har alltid vært klam på hender og føtter men aldri på denne måten!! Er i min 24 uke... om det skulle ha noe å si... Har også merket at jeg rødmer mye raskere enn før, og det blir raskere varm! Huff.... ikke artig med så mange forandringer...
Topp 10. Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2007 Ingen andre som har slike plager:)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er i uke 32, og svetter som en GRIS! Har gjort det i noen uker nå.. Sitter med verandadøra åpen i en tynn singlet.. Samoer pakker seg inn i tepper og ullsokker fordi han fryser, hehe =D Må også sove med vinduet på VIDT gap om natta, ellers klikker det for meg Så du er ikke alene
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jo. Svetter mer iallfall, om ikke enormt. Ikke noe særlig moro nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå