Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har hørt at de kan kastes i matavfalldunken, stemmer dette? isåfall er det jo også bedre plass i den. bor i stavanger...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 nei. bleier skal kastes i restavfall. hilsen ei som er sammen med en søppelmann :-)
somm@r Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 I vår kommune får vi egne bleieposer. De legges ved siden av bosskassene og kastes i tillegg til annet avfall. Glimrende ordning.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hei. Hørte også at i noen kommuner så kan en kaste bleier i bio-avfall, så jeg skrev til ivar.no for ett par dager siden (bor i Sandnes) og spurte, og bleier skal kastes i restavfall, det går til energigjennvinning skrev de:)
Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Her skal bleiene kastes i matavfallsdunken.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Her settes de ved siden av dunkene i egne poser vi får utlevert til bleiene. Aner ikke hvor de havner til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå