Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 noen som har gode råd om hva som hjelper mot svangerskapskvalme??
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Ingefær hjalp meg ihvertfall. Du kan skjære av noen biter og la det trekke som te, eller for de mer hardbarka: knaske det rått, det gjorde jeg:)
Mammapudding Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Sjokolademilkshake..d eneste som hjalp for meg:)
mammantilMathias Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 ritz-kjeks hjalp meg.. av og til hvertfall
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 småspise hele dagen - tok en stund før jeg fant ut det for å spise var det siste jeg følte for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå