Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har så ofte hodepine, spesielt om morgenen! Noen som har noen råd?? Drikker masse vann, så det skyldes ikke dehydrering, tror jeg.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg sleit masse med det for en liten stund tilbake, og dro til legen for ble bekymra for at det var svangerskapsforgiftning.. -så vær obse på at det kan være det!!! Det var ikke det til meg, men rett og slett spenninger i kroppen som gjorde det til.. Sikkert stressa psykisk + at en vil gjerne gjøre mer enn kroppen vil.. Så det legen sa til meg iallefall var at jeg skulle ta 2 paracet 4 ganger om dagen i to dager, ligge rolig,- gjerne i et mørkt rom og bare slappe av.. Det hjalp faktisk, og hodepina er ikke like aggressiv lengere.. kjenner det litt innimellom, men ikke i samme grad!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 jeg også sliter med hodepine og har vært hos legen. Fått beskjed jeg også at det er spenninger i kroppen og en mer anstrengt måte å gå på. Tenk over det når du går, ikke hev skuldrene opp mot ørene. Lett for å bøye seg litt langt bak også ta hodet frem- det spenner sener og muskler i nakken som utvikler seg til hodepine.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Trykk...ødem.. Noen får mer hodeverk i svskapet, andre mindre enn vanlig.. Jeg fikk mer... Jordmor ba meg ta paracet ved behov, ikke nødvendig å pine seg selv med vondt...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jordmor sa til meg at hodeverk pga svsk.forgiftning ofte merkes som trykk rundt øynene og framme i panna...bare vær obs hvis det er slik hodepine du får...
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 2 paracet flere ganger om dagen?? Man skal unngå dette når man er gravid. Jeg hadde hodepine, og for meg hjalp det å drikke myyye vann. Det ble jeg anbefalt av lege og jordmor
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, jeg skulle ta 2 paracet 4 ganger om dagen.. dette for å få kroppen til å gi slipp på spenningen som var der.. Jeg reagerte selv på at dette var mye, men som legen sa så var det kun for et par dager, og da gjorde det ingen skade.. Barnet blir ikke påvirket av paracet heller tydeligvis.. ikke i noen skadelig grad iallefall. Men Ibux skulle man holde seg unna, for det påvirket kanaler mellom mor og barn, slik at kommunikasjonen mellom kroppene ble brutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå