Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Flere som er blitt utfordret av småtassene sine denne uka? Her er min: Storebror skulle på do og ville stå, lillebror på 9 mnd satt og lekte på gulvet, så bestemmer storebror at han må bæsje og snur seg lynraskt før jeg får tatt ned hverken dosetet eller lagt på barnesetet. Så jeg holder han så han ikke skal ramle ned i doskåla. Samtidig bestemte lillebror seg for at han skulle utforske toalettet, og der stod jeg og holdt storebror unna å falle i doskålen og prøvde til lite hell å veive lillebror unna med den ene foten. Så var det å fange storebror og tørke før han sprang avgårde med med rompa full av bæsj, da var plutselig lillebror sekunder unna å ramle oppi do selv. Puh. Hva er den store fasinasjonen med doskåla da?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 he he. min er enda bare 4 mnd, så er ikke så mye løping på meg enda. moro med sånne små "hverdagsglimt" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå