Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Babyen på 10 mnd falt ut av sengen vår. Han og pappaen var på rommet, og i det sekundet han så vekk har han antakelig krøpet seg utenfor. Allmenntilstanden er som vanlig, han har ikke noe hevelser i hodet eller på kroppen. Bør vi dra på legevakten?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 hvordan falt han ned da? Min har også falt ned. Vi dro ikke. Gikk helt fint.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det går nok så bra så. 3-åringen vår falt også ut av vår seng da han var på den alderen, og jeg tror ærlig talt jeg hadde det verre enn ham. Har skreik litt med en gang, men det gikk fort over. Dette var vel bare det første av mange og langt mer alvorlige fall. Har etter dette vært på legevakten og limt både på kinnet og i hodet, så du har litt å se frem til )
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 vi opplevde ett litt mer "dramatisk" tilfelle forrige uke. Hun fallt fra stellebordet.. Jeg ville ringt uansett jeg. Bare for å ha gjort det.. men som du sier: Alt virker jo bra! Og det viktigste er jo at barnet er våkent, og ikke blir "borte".. Det fikk vi beskjed om. *klem til deg, fordi det er såååå vond følelse når barnet får vondt*
Frk. Vable Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Datteren vår falt ned fra en sykeseng på Haukeland når hun var 9 mnd. Legen skulle se etter henne mens jeg vasket hendene, så snudde han seg noen sek (!) og da falt hun ned. Det gikk helt fint med henne, men fy faen for en ekkel følelse... Jeg sjekket tilstanden hennes flere ganger den dagen og natten, men alt gikk fint.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg gjorde ikke det.. Mini her hadde sovnet litt oppi min seng, også gikk jeg en liten tur på badet og vips var han på gulvet. Så lenge de ikke svimer av, kaster opp eller viser andre tegn på hjernerystelse tror jeg ikke det er noen fare. Har en skikkelig klatremus av enn sønn her, 11mnd gammel satt han midt oppe på spisestuebordet, ved hjelp av en stol han brukte som "trapp". 1.5år gammel kom han seg over sprinklene i sin egen seng og deiset i gulvet osv osv Artig tid for oss hønemødre ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå