Gå til innhold

IKM uke 43 - halsbrann? anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt halsbrann både i går kveld og i dag. Er det noen som vet om dette er et tidlig graviditetstegn. trodde ikke dette kom før i slutten av graviditeten.

har aldri hatt halsbrann i hele mitt liv. men med masse luft i magen, litt stikking og nå halsbrann 1 uke før IKM begynner jeg jo å lure littegrann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Babyklar80 ;)

Jeg fikk halsbrann før jeg testet positivt (ca 10 dg etter EL,tror jeg) Hadde heller aldri hatt det før.

I tillegg hadd jeg luftsmerter i magen. Under navlen, liksom.

Så jeg hadde testet hadde jeg vært deg ;))

Lykke til!

Skrevet

Jeg har litt halsbrann også..Testet svakt positivt for noen dager siden, nå er testene negative, men noe var det vel..

Skrevet

Off, så frustrerende aug-mamma *gravid???*!!!!

Etter min andre sa ble testene fort negative igjen. Kan det være en sa du har hatt/har?

Da jeg var hos legen, hadde blødningen begynt den dagen. Jeg spurte han om det betød at jeg mistet den dagen, eller om jeg kunne ha mistet før, hvorpå han svarte at "ja, du kan ha mistet for flere dager siden".

Får ikke håpe at du begynner å blø om noen dager da!!!!

Krysser fingrene for deg ;)

Se forresten innlegget mitt som heter "Tittimor;)" også..

Skrevet

Hos meg startet halsbrannen da jeg var ca i uke 7..

Skrevet

kristin83_2 sa:

Ja, har hatt en MA for 9 uker siden, men testene ble fort negativ etter dette pga at fosteret hadde vært dødt i 5 uker. Ok, så legen sa at det kunne være dødt i flere dager før blødning, for det har jeg lurt på..synes alle skriver at de har begynt å spotte med en gang.men var testene dine allerede negativ da du begynte å blø?

Skrevet

Ja, det innlegget leste jeg for litt siden og det var da jeg bestemte meg for å ta en ny test i morgen tidlig:-) På IKM dagen..er helt sikkert ikke gravid, kjenner mensmurringer, men det har en jo når en er gravid også..

Skrevet

aug-mamma *gravid????*

Ja, den ene var negativ før jeg begynte å blø. En annen svak, svaaaak positiv.

Spurte legen "Er det i dag det gikk galt, i og med at det var i dag jeg begynte å blø?" Legen: "Nei, ikke nødvendigvis. Det kan ha startet for flere dager siden, men at du blør det ut først nå."

Kjøp deg en digital. Den er jo veldig klar i sitt svar!

Venter på positivt innlegg fra deg i morgen ;)

Skrevet

Hei igjen:-)

I og med at jeg testet med digital for et par dager siden er håpet lite, men skal teste i morgen likevel, men det er noe som ikke stemmer...men skal skrive i morgen om hvordan det går:-)

Har du IKM neste uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...