Vibeke&gullguttene:) Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 bor i søndre nordstrand området... sier det er godkjent her men vet ikke helt jeg...
Gjest ->>- Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Ingen deler av Søndre Nordstrand får vann fra den kilden de har funnet mulig giardia i. Så uavhengig av hva andre bosatt andre steder gjør, er det ingen grunn til at du ikke skal drikke vannet hjemme hos deg.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Søndre Nordstrand og deler av Nordstrand får vann fra Skullerud, og kan visstnok drikke. Vi andre kan bare hate.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor på Nordstrand og trenger vel ikke koke, men så dette først i kveld. Er fortsatt ikke helt overbevist, men vi får jo vann fra ett annet sted da så det burde være trygt...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 vi bor på manglerud, drikker ikke vannet. snakket med ei som hadde ringt og sjekka. men pappa sa at de kunne drikke vannet på ryen... mamma og pappa bor ¨på søndre nordstrand, ikke noe problem med vannet der...
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 ja skal visst være trygt men er ikke helt overbevist... usj så ekkelt:/
Prish Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor på Bislett. Jeg koker vannet og har stående i kjøleskapet.
Brenda med 2 ute Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor på Frogner å vi koker vannet. Vasker henne till og med i kokt vann. Mulig jeg overreagerer, men det er jo ikke noe ekstra arbeid for meg så da tar jeg det sikkre før det usikkre.
togoegutter Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor på Tøyen, og vi koker vannet. Jeg også vasket småen i kokt vann... Og det blir nok ingen babysvømming på ullevål i morgen. Kjipt siden det var siste gangen på det kurset, mulig jeg er overdrevent hysterisk, men jeg tar ingen sjanser. De små har så lett for å svelge litt både i balje, basseng og i dusjen...
heltklar Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor på Årvoll og har litt angst nå - for vår lille gutt har hatt diaré i en ukes tid nå- og han pleier å drikke vann...Tror vi må ringe lege i morgen og høre...blir i hvertfall ikke mer ukokt vann!
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2007 lillegutt har også hatt kjempe løs mage i dag.. og kjempe sår... tilfeldighet???? det sies jo vannet her er trygt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå