Loyloy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #26 Skrevet 17. oktober 2007 Hæhæhæhæh det fortalte du aldri di gæærneheise!!! hehehehe! Og jeg som trodde jeg var sprø som kylt fiskepudding etter folk på torgalmenningen!!! Hæhæhæhæh!!
Hannie Skrevet 17. oktober 2007 #27 Skrevet 17. oktober 2007 HiHi.. Egg Ja.. Jeg ELSKER bokstavelig talt Kyllig til vanlig.. (Det beste som finnest, utenom datteren min) Men i begynnelsen når jeg er gavid huff huff, klarer ikke tanken på det... Lagde den deilige kylling middagen til meg å typen, mens han spiste satt eg på do å spydde DILLA: SoloBrus;) Salat Lukten av Lakk;)(ikke så bra, men MMmmm)
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. oktober 2007 #28 Skrevet 17. oktober 2007 Lakris med nr. 1 Steinfrie druer med nr. 2 Melk med nr. 3 Og denne gangen er det jubileumssild som er så vanskelig å få tak i og og bakt potet med rømme, mais og sprøstekt bacon. Har 4 stk liggende i kjøleskapet, og skal lage den ene nå.
Hannie Skrevet 17. oktober 2007 #30 Skrevet 17. oktober 2007 Ms. NewBooty Ja den deilige kjeller/garasje/verkstedlukten ja mmmmmmmmmmmmmm
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #32 Skrevet 17. oktober 2007 Høhø, tror du ikke at jeg var "litt" flau over meg selv da? Nå ler jeg jo bare av det:p
ALIICE Skrevet 17. oktober 2007 #33 Skrevet 17. oktober 2007 Isbiter og kjellerlukt=) Var helt hekta! Skikkelig rar følelse, når ungen var ute var dilla borte!
OsloMor Skrevet 17. oktober 2007 #34 Skrevet 17. oktober 2007 Eksos, bilgummi, olje og sand-støv, mmmmm!! Lukket opp vinduet når jeg kjørte i tunneler, ganske sært. Fikk vann i munnen når jeg tok grus og sand i hendene, men klarte å styre meg. Spiste veldig mye gresk salat og ciabatta med MYE bremykt, i tillegg til jordbær med vaniljekesam (det gikk det mye av) og nektariner.
Diva Muffin Skrevet 17. oktober 2007 #35 Skrevet 17. oktober 2007 Appelsiner, smoothie og boller.. Og så synes jeg løsemidler luktet helt fantastisk! Det var stor stas å gå forbi et hus hvor de malte med oljemaling.. Kunne sikkert oppsøkt steder hvor de drev med lakkering av biler også, men det ga seg heldigvis etterhvert
'utakknemlig bitch' Skrevet 17. oktober 2007 #37 Skrevet 17. oktober 2007 I starten hadde jeg dilla på battery, helt til jeg fikk vite gravide ikke skulle drikke det.. OG så elsket jeg store skikkelige hjemmelagde middager. OG kjellerlukt, det er sååå godt, henger igjen litt ennå *ler*
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. oktober 2007 #38 Skrevet 17. oktober 2007 her var det alt av kaker, godteri og boller.. klarte ikke 1 dag uten =P
Frk. Vable Skrevet 17. oktober 2007 #39 Skrevet 17. oktober 2007 Sex... hvis man kan kalle det dilla.. Hadde ihvertfall lyst på hele tiden, overalt... huff, skulle ønske jeg hadde litt av det nå.. hehe
Turid Laila Skrevet 17. oktober 2007 #40 Skrevet 17. oktober 2007 Wasa havre med nugatti melk minigulrøtter reker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå