Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Denne er min stor favoritt om dagen.... Timbaland (feat. One Republic...vel strengt tatt er det vel motsatt men...uansett...hehehe) med Apologize. Her: Hva er deres favoritter om dagen da?? Gjerne også med link.... (sitter å hører på den bæbare uten limewire og uten noe særlig lagrede musikkfiler...) ;o)
Gulosten™ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det blir jo selvfølgelig Josh da.... http://www.joshgroban.com/
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 My Chemical Romance www.mychemicalromance.com Flere videoer nederst til venstre. "Welcome To The Black Parade" er min desidert favoritt )
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Disse digger jeg for tiden: "Hey There Delilah" (Plain White T's) "Fluorescent Adolescent" (Arctic Monkeys) "I Wanna Be Adored" (The Stone Roses) "No Cover Up" (Duke Special) "Short Skirt/Long Jacket" (Cake) "How To Fight Loneliness" (Wilco) "Teenagers" og "I Don't Love You" (My Chemical Romance) "It's Raining Outside" (Soko) "Just Another" (Pete Yorn) "Fit But You Know It" (The Streets) "Back In The Game" (Jamie T) "Loneliest Girl in The World" (Cary Brothers) Ok det var i hvert fall noen, kan komme med flere senere..
Musemor med tre søte små Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ikke helt min type musikk, men jeg er litt rar. Hører en del på
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Coldplay http://www.youtube.com/watch?v=oRUkGDGbJpk Ane Brun http://www.youtube.com/watch?v=Mudfi15aC2Q For eksempel... Ikke ny musikk, men nyyydelig ;-)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 hehe... Ja, da skjønner jeg at One Republic (eller Timbaland for den saks skyld) ikke var helt din greie ja... ;o) Mye bra musikk her altså..... (Jeg er nok veldig "altetende" også når det gjelder musikk...hihi)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Ane Brun er jeg veldig enig med deg i... men av en eller annen grunn (vet virkelig ikke hvorfor....) så klarer jeg ikke Coldplay..... Må si at jeg ikke liker at noen herper Maroon 5 sangen som de sang på Idol nå altså... Det er ikke at sangen sikkert er så voldsomt bra... men den er veldig spesiell for meg.... Jeg var innlagt ved Rikshospitalet store deler av sv.skapet når jeg skulle ha datteren vår... Eneste underholdning jeg hadde var at tv'n sto og surra på NRK2 hele dagen og akkurat denne sangen gikk ganske så mange ganger på en dagen.... Kjenner nesten "sykehuslukta" og husker så mange av følelsene jeg hadde når jeg hører denne sangen.... *sukk* ... minner..... )
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Utrolig hvordan musikk trigger følelser... Coldplay er jo såå bra ;-) For ikke å snakke om hvor sexy Chris Martin er - he he.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 hehe... Ja det er rart det der altså- Jeg synes jo egentlig ikke at den sangen (maroon 5) er så veldig fin...men fy søren den setter i sving skikkelig med følelser. Jeg får skikkelig klump i magen... og jeg kan til og med kjenne litt av "panikkfølelsen" jeg så ofte hadde i den tiden.... Uansett ikke en tid jeg vil glemme så det er jo kjekt å vite hvilke musikk man skal sette på når man får lyst til å snufse litt, mimre litt og tenke på hvor utrolig lykkelig slutt det ble ;o) Chris Martin er kjekk ja:o) Men Coldpaly....prøver virkelig, men får det ikke til helt til...hehehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå