Mrs. Bouquet Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Akta graco comisc comfort i begge bilene. Til babysete hadde vi akta graco autobaby med base, en base i hver bil.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Forresten fornøyd med begge. Var veldig greit å ha babysete med base, men selve setet var litt klumpete på en måte.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Maxi Cosi Cabriofix, veldig fornøyd! ) Har Isofix-basen også, enda mer genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå