Gå til innhold

Synes dette er litt stili


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal døpe martin 11.11

Det er; navnedagen til martin

dåpsdagen til sambo (23 år siden)

og farsdag

 

var helt tilfeldig alt sammen. var den datoen det passet i den kirken vi ville døpe han i. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo stilig. Lykke til med dåpen.

Skrevet

hehe, regner med den store G var pga skrivefeilen min. ;) anonym

vet at det skrives sånn, synes bare det ser så snålt ut... hihi

 

lilleskatten, takk for det.

Skrevet

Knallbra!:)

 

Synes fødselsdagen til vårt lillegull er toppers, 050607:)

Skrevet

Hehe...stili=) Drit i anonym:p Jeg fødte på fardagen i fjor jeg, syns det også var litt stili..;)

Skrevet

så arti da.. vi skal også døpe lillegutt 11.11. d er faktisk samme dato og samme kirke som jeg ble døpt i for 23 år siden.. syntes d var litt stili.. var også helt tilfeldig:)

Skrevet

det er slettes ikke værst å ha i samme kirke og samme dato som din, anonym .:)

Lykke til med dåpen. :)

Skrevet

Stili fødselsdato da, emyzzim *fikk jente 05.06.07* . :) jeg ble satt igang 09.08.07, og håpet martin skulle komme ut den dagen. det hadde jo også vært stili..

 

Rolte, det må jo ha vært litt av en farsdagsgave.. :)

 

og den anonyme øverst tar jeg bare med et godt smiiil, i alle fall i dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...