Mamma til M07 & M09 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Vi skal døpe martin 11.11 Det er; navnedagen til martin dåpsdagen til sambo (23 år siden) og farsdag var helt tilfeldig alt sammen. var den datoen det passet i den kirken vi ville døpe han i.
lilleskatten Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det var jo stilig. Lykke til med dåpen.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 hehe, regner med den store G var pga skrivefeilen min. anonym vet at det skrives sånn, synes bare det ser så snålt ut... hihi lilleskatten, takk for det.
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Knallbra! Synes fødselsdagen til vårt lillegull er toppers, 050607:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe...stili=) Drit i anonym:p Jeg fødte på fardagen i fjor jeg, syns det også var litt stili..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 så arti da.. vi skal også døpe lillegutt 11.11. d er faktisk samme dato og samme kirke som jeg ble døpt i for 23 år siden.. syntes d var litt stili.. var også helt tilfeldig:)
Mamma til M07 & M09 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 det er slettes ikke værst å ha i samme kirke og samme dato som din, anonym . Lykke til med dåpen.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2007 Stili fødselsdato da, emyzzim *fikk jente 05.06.07* . jeg ble satt igang 09.08.07, og håpet martin skulle komme ut den dagen. det hadde jo også vært stili.. Rolte, det må jo ha vært litt av en farsdagsgave.. og den anonyme øverst tar jeg bare med et godt smiiil, i alle fall i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå