saray Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 jeg skal ikke amme.har ikke ammet noen av barna,venter nummer 3 nå.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hva i helvete har nå du med det å gjøre ? Pass dine egne saker.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Herregud da anonym, folk må vel få lov til å spørre om det vel! Snakk om å klikke....
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Det var da svært da anonym... Må da være lov å stille et spørsmål så lenge man ikke gjør det for å rakke ned på noen. Jeg skal ikke amme denne gangen ...tror jeg da:o) Hadde sånne store problemer forrige gang.. Konstant melkespreng, brystbetennelse og bare stress og pes:o(( Endte med medisinkur og tab for å stoppe melken etter en uke. Å da var jeg så syk å tappet for energi at alt ble bare et slit. Så denne gangen hopper jeg like godt over på mme med en gang for å slippe å gjennoppleve det marerittet det var med den hærsens ammingen. Vet det ikke trenger å bli ille neste gang, men jeg gidder ikke ta sjangsenb på det. Mme er så bra i dag at det er ikke noe problem:o)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 haha nei ikke noe ammepoliti her nei.. hadde problemer med førstemann selv og klarte bare 8 uker..håper det går bedre denne gang...
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Skal ikke amme. Venter nr.3 og ammet heller ikke de to første( jo hu første i en mnd men sluttet for det tok opp alle kreftene mine, hu hadde kolikk og ville suge vært 20. minutt. Slitsomt). Det fungerer minst like bra med erstaning ( collett). Hvis du ikke vil amme så gjør du ikke det. Mange mener at det må man jo, men ikke gi etter for ammepress. Du er ikke en dårlig mor fordet. Valget er ditt. Velg det som passer deg. Lykke til:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har lyst å prøve..hadde vært deilig å slippe mme og helvetes flaske styr ;o) men går det ikke så er mme flott
*1+1=2 små* Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 har lyst til å prøve, men vet jo ikke om jeg får det til! MME hvis ingenting annet funker, synes folk må få gjøre som de vil jaffal
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde mange problemer med amminga av snulla...begynte delvis med mme da hun var 4 uker og helvis da hun var 2,5 mnd. Hadde forberedt meg på at det kom til å gå like ille nå, og at jeg ikke skulle slite meg ut ved å forsøke fullamming for enhver pris. Men så har det gått kjempebra faktisk...er overraska hvor forskjellig det har vært. Og jeg kjenner ikke noe press, derimot sa sykehuset at hvis vesla ikke fikk nå måtte jeg bare gi mme (vesla var stor ved fødsel, og gikk litt mye ned i vekt i begynnelsen), så det har jeg gjort et par ganger. Kommer derimot ikke til å amme evt. barn jeg får i fremtiden for jeg har tenkt å ta brystreduksjon i nærmeste framtid, og den blir såpass omfattende at det kommer nok til å gå utover melkegangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå