NickNoLte Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 til bursdagen min i vår, fikk jeg et armbånd. kjempefint, det var noen svarte blomster i stener.. Har sikkert brukt det en eller to ganger, og la det sist gang på en sånn lur plass for at ungene ikke skulle få tak i det... har sett det etterpå og tenkt at jeg må legge det på rette plassen, men for seint!! - når jeg skulle ha det i helga, var det sporløst borte!! Noen som SER det!!?? :-D takk på fohånd :-D
NickNoLte Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2007 dytte an opp eg, så ser dere......
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hmmm, jeg får frem at det ligger i en friggebod eller hytte eller lignede. Er du sikker du ikke har lagt det et sted utenfor hjemmet?
NickNoLte Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 heihei! først må jeg spørre hva en friggerbod er for noe!!?? :-D men kan ikke erindre å ha hatt det med på noe hytte greier..... bare fest/sosiale anledning.... hmmmm
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Den ligger bak kjøleskapet!
NickNoLte Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 m-hæ? bak kjøleskapet!!?? hva gjør det der!!??!?! og hvordan kom det seg der!!?? - jeg skal ta en titt!! -
hmmmm..... Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Vet ikke helt hvordan det ser ut, men jeg ser noe grønt sammen med det... Papir eller noe? Og kanskje på en kommode eller noe mørke brunt???
Mona + kid Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Var det bak kjøleskapet!? Jeg er så nysgjerrig!!
NickNoLte Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2007 nei ikke som jeg kan se.... lyst med lommelykt både under og bak.... om ikke støvsugeren har tatt det..... men jeg skjønner ikke hvordan det skal ha kommet dit...... flere som ser!?!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå