Nillo Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Noen somm har en god opppskrift på sjokoladekake i langpanne uten melk. Skal ha barneselskap i morgen, og en av gjestene har melkeallergi....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 http://www.detsoteliv.no/ her fant jeg
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 ...der kan du øke etter oppskrifter med spesielle kriterier, feks uten melk.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 øke søke spøke krøke.... mange fine ord da i alle fall :-)
line_n & sara Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 ellers så erstatter du melka med havre eller ris melk! like søtt som vanlig melk!
labine Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Det går faktisk helt greit å bytte ut melka med vann. Bare pass på å bruke margarin uten melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå