It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er det gutt eller jente????? Er jo helt umulig å se......
Hjertefamilien Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, vittig... Har nettopp fått ett foredrag av eldste til mannen min... Er visst gutter begge to, tvillinger. Har aldri hørt om de før jeg da... Hun skal nemlig flytte til Tyskland og gifte seg med en av de .... om noen år da.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja ja, siden dere sier så, men det er søren ikke lett å se.....he he.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Begge to???? Er det flere av dem? Har bare reagert på han/hun som synger jeg.
Loyloy Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Hehehe... Her i DK har de vært store en god stund.. siden like rundt da vi flytta ned, og jeg har sett et par intervjuer med dem... i et av dem hvor han ikke var SÅ sminket så han ut som en blanding mellom Limahl og Sway (Espen Lind) i Yum Yum gimme some videoen
☆Monkey Business☆ Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 vokalisten og han med dreads er tvillinger.....de er dødslike, bortsett fra sminka da, hehe
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2007 Er de tvillinger... Snakk om å style seg forskjellig da, ha ha. Men han med drads er iallfall en han, så da er vel sangeren det også. Med mindre noen ødelegger nå og sier at "de kan jo være to-eggede da".
☆Monkey Business☆ Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 hahaha....jeg måtte jo google litt da, var noen bilder uten så mye sminke og der ser man likheten....
gizka Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 meeen.....syns faktisk at han/dem er litt fiin...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå