mamma_og_Martin Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har det siste døgnet hatt endel mensmurringer i både magen og ryggen. Er det noen har hatt noe av det samme? Hva kan det være? Har fra før endel kynnere, noe jeg har fått beskjed om å ikke bry meg om. Er i uke 29 nå. Var hos jordmor i går og nevnte det såvidt for henne, og hun snakket noe om premature rier. Hvis det ble uutholdelig vondt måtte jeg kontakte lege/føden. Noen som har opplevd det samme?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Har ofte slike mensmurringa og har hatt mye av det med dei tre siste.. men dog spesielt utholdene dei siste dagane før riene starta(to siste) Men starta mnd før slik av og på
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hadde masse kynnere, stikkinger og murringer rundt uke 29 jeg og. Det roa seg etter et par uker - var rolig et par uker, men nå er det i full gang igjen. Er 33+5. Du får følge litt med. Blir det mer og vondere så ikke nøl med å ringe :-)
mamma_og_Martin Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 tusen takk for svar.. jeg ser det an litt jeg da.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå