mamma.85 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 i natt våknet jeg av at det stakk rundt og liksom inni navelen, hva er dette?? er i 20 uke
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Er nok bare det at det strekker på seg der inni! Har hatt dette flere ganger og jeg er 21 uker på vei!
mamma.85 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 ja men det er litt fint å høre at det er andre også mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå