Gurine og gulla Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hva gjør dere med passet, vist dere har planer om å reise på bryllupsreise dagen etter bryllupet.....Bruker dere det gammle passdet? går vel ikke an å få et nytt pass dagen etter? Hmmm... noen som vet noe?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det spørs, om du bestiller reisen i pikenavnet ditt, og har pass med pikenavnet kan du reise med det. Ellers må du få nytt pass, men navneendring i. Og så spørs det litt hvor i verden dere skal reise. Er det et land som er innenfor Shengen kan du reise på ditt gamle pass viss det er greit for flyselskapet. For eksempel med sas, men da ville jeg ringt til flyselskapet på forhånd. Hilsen en SAS ansatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå