Gå til innhold

Nå flytter jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig vi må koke avnnet til i februar her i Oslo..............!!!!!!!!!!!

Vi eier ikke oppvaskmaskin og må kokke vannet til og med til koppvasken... Herre guuuuuuuuuuuuuud.

Hva med tre-åringen som må passes på slik at hun ikke henter seg vann i springen? Nei, nei, nei...

Fristet til å flytte hjem til mamma og pappa resten av svangerskapet, hvis det blir sånn over lengre tid ja... Huff...

Hysterisk? Ikke langt unna *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SERIØØØØØØØØST???????????+ FEBRUAR??????????+

Ikka har jeg barn, og ikke er jeg gravid, men allikevel. SÅ LENGE MED SKITTENT VANN?! nei huff da! hvor ståår dette? så grusomt! vææææ

Skrevet

Nei huff assa Lompa!!!

Du får ta med deg mange dunker og komme på besøk hos meg her i Aurskog da vettu! ;) Så skal du få fylle så masse vann du bare vil fra springen vår! :D

Skrevet

har ikke oppvaskmaskin jeg heller:P æsj ass..... dette blir noen slitsomme mnd

Skrevet

Men nå sa de akkurta på radioen at de har visst om dette i 20 år... hva betyr det egentlig??? Da er det jo mange unger som har vokst opp med møkkete vann liksom... jeg skjønner ikke dette jeg... det vil si at det er noe feil med renseanlegget da eller???

Skrevet

i 20 år? da kan det vel ikek være farlig. hvorfor skulle det være farlig nå om man har levd med dette i 20 år?!

Skrevet

syns de er dårlig til å gi info ass..

Skrevet

Ingen hemmelighet at vannet i Oslo har vært av meget dårlig kvalitet i mange år. Grünerløkkaområdet er visst ille...

Men men...litt bassilusker skal man jo ha ;o)

Skrevet

he he jeg har hørt det styrker immunsforsvaret...

Skrevet

Jeg hørte på nyhetene i sted at de hadde visst om dette siden 8 oktober, siden de tester det vannet hele tiden. Og de mente det var merkelig at det er først nå de kommer med advarsel til de det gjaldt!

Men håper dere slipper å koke vannet frem til februar da!!!!

Skrevet

Du kan da ikke mene at vi må koke vannet vi skal vaske opp med?

Huff :(

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å herregud, så "balete"!! Men hva med dusjing, da - er det trygt? Man får jo kanskje i seg litt vann da, hvis man glemmer å lukke munnen. Tenker spesielt på barn.... For noe dritt!

Skrevet

Kan dusje og bade, men sørge for null vann i munnen.... Ikke lett med barn nei.

Skrevet

Lær av Bergen!

Da det var Giardia-utbrudd her for noen år siden, var det mange som ble skikkelig syke, bl.a friske unge folk. Har ei venninne som enda sliter med plager etter at hun ble syk. Så kok vannet! Men det er noe dritt, altså! Men ikke noe hysteri. Og gravide har nedsatt immunforsvar, så ikke prøv lykken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...