Gå til innhold

Scrapbooking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som holder på med det nå.

Jeg har ikke begynt enda, men har veldig lyst å lage et album når babyen er her.

Hvor kjøper jeg album? Er det slik at man lager på papp, og så setter de inn i fotolabum eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gå i en fotobutikk, der har de massevis av scrap-booking utstyr om dagen. Ganske dyrt, men der kan du hvertfall se litt på hvilke album som finnes, og få ideèr. Jeg har ark i foskjellige farger som jeg limer bildene og "pynten" på, før jeg setter de inn i album som har plastlommer. Finnes masse fint, og finnes veldig mange fine bøker i bokhandelen med fine ideèr og inspirasjon :)

Skrevet

De selger det på nille også:)

kanskje litt billligere der...

Skrevet

Jeg har drevet med scrapbooking i r3 år nå og det er kjempegøy. Jeg vil anbefale deg å gå inn på nettstedet scrapping.no, der er det mange tips å få.

Man lager sidene på litt tjukk kartong og setter inn i (litt spsielle) album.

Lykke til!

Skrevet

Jeg bruker bare vanlige album, som jeg limer bilder og pynt inn i. Trenger ikke å være så dyrt. Blir veldig fint med enkle midler og, f.eks kan man bruke servietter og fine motiver fra blader o.l. Jeg kjøper og endel klistremerker på nille. Også kan man tegne, hvis man er flink til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...