Gå til innhold

Mangler det ikke noe her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rødvinen f.eks? Hvordan går det med henne?

Vet det er fler også, men med min gullfisk-hukommelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som kunne vært her. Original Hamsteren, fx, og After Eight.

Skrevet

Det er lenge siden jeg har sett Tårnfrid også. Eller har hun byttet nick?

Skrevet

Meg?

 

Megmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmegmeg!!

 

 

*oppmerksomhetssyk*

Skrevet

Kan ikke dere savne Silja og meg litt a?

 

Vi trenger det...

Skrevet

Ja, det gjør vi ja for tenk!

Skrevet

Ålreit, da: Hvor er det blitt av Silja27 og HKH M1g! ? Kranglesida er ikke det samme uten dere! Koz og klemz!

Skrevet

Jeg er her jeg! Åhhh, så godt det er å bli savnet litt!

 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skrevet

Jeg blir aldri savnet, jeg. Men det er antakelig fordi jeg har så stor grad av simultankapasitet at jeg på 72 timer skrev ti sider oppgave, hadde to sjuke unger og likevel var på lista over mest aktive brukere.

Skrevet

*ler*

 

ja der dukket det opp ei artig dame vettu! HK!

 

 

Du var vel strengt tatt her i går Siljis?

Skrevet

grønn genser, kyss kokken, tårnfrid og mallefisk. dere er savnet!

 

ugla og vinen er her fremdeles. (sistnevnte sporadisk)

Skrevet

Hehe, da er vi like langt. Vi kan snakke vanlig igjen.

Skrevet

Næsj, det er jo leeenge siden nu!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...