Gå til innhold

Melkesyre kapseler\gele, noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen bruker dette? Stod med diverse pakker i hånda på apoteket, men ble litt bekymra for å putte ting inn i skjeden nå når jeg er gravid.Sto på at kan brukes av gravide...men...

Anbefales det å bruke?

Hvilket merke, og hvilken form?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brukt etter at jeg ble gravid, men det er bare fordi jeg har vært så heldig å slippe unna sopp og denslags. Men har brukt det før. Så lenge du bare stikker kapselen inn med fingrene og ikke bruker en sånn dings for å stikke inn, så går det helt fint. De bakteriene som er i kapslene finnes naturlig i skjeden, så det er mye mildere og mer naturlig enn å bruke canesten. Ikke like effektivt, men hvis du bare har moderate eller lette plager gjør ikke det noe:)

Jeg husker ikke hva de het de jeg brukte, men det var sånne kapsler i alle fall. Jeg syns det er verdt et forsøk i alle fall. Men du må jo nesten bestemme selv:)

Skrevet

jeg har brukt vivag kps. dette er helt trykt å bruke. har undersøkt m lege :)

Skrevet

Jeg bruker vivag kapsler for holde bakteriefloraen i orden! Det er helt ok, det er jo som en annen sa de samme bakteriene som finnes der fra før. Bare sunt med litt ekstra påfyll. Men det blir litt ekstra utflod og da er det greit å ha i et truseinnlegg, bare så du er forbredt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...