ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Skal ut å soise i Oslo lørdan etterm./kveld på et litt populært sted? Bør vel bestilles på forhånd da? Holder det med dagen før?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2007 Oisann! Hvor kom alle de feila fra? Hehe- skylder på at jeg har jobbet natt Skulle stå spise i Oslo lørdag etterm./kveld
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det kommer veldig an på hvilket sted det er og hvor populært det er. Jeg har f. eks opplevd å prøve og bestille bor på "Dinner" (Stortingsgaten) to uker før vi skulle dit helt off season, og fikk likevel ikke bord.. Der er det alltid ganske fullt.. Tror det varierer veldig. Man kan jo uansett være heldig å komme over avbestillinger. Men hvis dere vet hvor og når, hvorfor ikke bare bestille? Da har dere i det minste tid til å finne et alternativ om det ikke klaffer..
*Smiley* Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Du bør bestille idag eller i morgen.Lørdag er populær spise ute dag i Oslo
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Takk. Da får jeg få ut fingeren, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå