Gå til innhold

Fly med Norwegian - barnevogn spm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjoer Norwegian paa utenlandsflygninger? Pakker vi vogna og sender eller tar vi med til flyet?

Koster det masse ekstra aa ta med vognen? Ser det er nye regler ang baggasje, men skjonner ikke helt..

Har de tape o.l som vi pakker inn baggasjen i? Eller maa vi ta med hjemmefra? Ser saa strengt ut paa hjemmesiden deres.. virker som man ikke faar noe hjelp whatsoever..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

kjenner bare innenlands.

 

vi fikk poser og tape, men måtte pakke selv og sende på båndet for spesialbagasje.

 

vi måtte skrive under på at det var vår forsikringer som tok seg av eventuelle skader

 

det var gratis

 

de var veldig hyggelige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...