MathildeC Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hva gjoer Norwegian paa utenlandsflygninger? Pakker vi vogna og sender eller tar vi med til flyet? Koster det masse ekstra aa ta med vognen? Ser det er nye regler ang baggasje, men skjonner ikke helt.. Har de tape o.l som vi pakker inn baggasjen i? Eller maa vi ta med hjemmefra? Ser saa strengt ut paa hjemmesiden deres.. virker som man ikke faar noe hjelp whatsoever..
Gjest Ut på tur Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 kjenner bare innenlands. vi fikk poser og tape, men måtte pakke selv og sende på båndet for spesialbagasje. vi måtte skrive under på at det var vår forsikringer som tok seg av eventuelle skader det var gratis de var veldig hyggelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå