Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Du som skal føde på riksen.....hvorfor søkte du fødeplass akkurat dær?
Ezmeralda Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg valgte riksen fordi jeg har hørt mye bra om stedet. Nyere, frechere lokaler, men først og fremst fordi spesialkompetansen er høyere der enn på noe annet sykehus i landet, hvis komplikasjoner skulle oppstå.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skal også føde på Riksen. Fikk plass forrige gang jeg fødte også. Kjempefornøyd! Små rom, eget bad og nytt og fint. Og, som du sier, de har spesialkompetanse. Føles liksom litt trygt og godt :-) Så du hadde termin i slutten av oktober. Jeg har mndskifte november/ desember. Er det andre her som skal føde der?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal føde på riksen! Pappan har en medfødt hjertefeil som kan være arvelig og på riksen er de spesialister på barnehjerter.
Mor til en stor og en liten Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal også føde på riksen. (termin 25.10) Sambo ønsket det pga kompetansen der også har jeg en venninne som har født der og var meget fornøyd. Har blitt tatt veldig godt vare på der frem til nå. Går til kontroll hver uke pga svangerskapdiabetes samt at de tar deg på alvor og undersøker deg om du skulle være bekymret. Har vært ofte innom riksen de siste ukene pga svangerskapsforgiftning også og føler at de bryr seg mye og jeg syns alle legene og jordmødre jeg har møtt på frem til nå er hyggelige og veldig forståelsesfulle.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal også føde på Riksen. Har veldig mange venninner som har født der og alle har vært superfornøyde!! Det eneste som er litt dumt der at at det ikke er noe barselhotell/enerom!!
Miss RM Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Skal også føde på Riksen pga. spesialkompetansen der. Har en hjertefeil som gjorde at det ikke var noe spørsmål engang... Termin 7. november - 20 dager igjen :-)
hiboso Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Jeg skal også føde på Rikshospitalet,nå som sist gang. Var veldig fornøyd med oppholdet da vi fikk datteren vår der. Som en annen skrev her,så er det ikke noe barselhotell der,men det er enerom. Det hadde jeg sist gang. familierom kaller de det. Dobbeltseng,eget bad etc. Veldig fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå