dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 sånn at dere har gått i hi?? da vil jeg bare si sov godt, og jeg gleder meg til våren :-))))
solkrem Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har vel gått i dvale...men plutselig så er jeg her! lille bablegull har fått dilla på internett hun også. jeg fant noe om storesøster på nrk. og nå skal hun se dette ofte, ganske ofte og jeg kan teksten utenatt:)) her er linken: http://nrksuper.no/superbarn/tv.html også er det "stå opp" nederst på siden
solkrem Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 ja nå går jeg i hi. vil holde sambo med selskap, også er det idol! HAPPY WEDNESDAY )
Maud Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hallo du! Jeg har ikke gått helt i hi, men det er liksom litt lite krefter her for tiden. Når i tillegg Maudmannen stadig er ute og reiser, minstemann er forkjølet og sover dårlig på natta og storebror også trenger mamma'n sin - ja da hiver jeg meg ned på sofaen eller i senga når muligheten er der. Jeg har ikke gått i hi altså, jeg er her innimellom, men det er ikke alltid kreftene rekker frem til tastaturet...
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 hmmm jeg skulle ønske du hadde det helt toppen - det er slisomt å starte på prosjekt nr. tre... en klem vil jeg gi deg i alle fall. orker du det? ;-)
Maud Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Det er klart jeg orker en klem! Det er ikke sånn at jeg er helt tom for krefter hele tiden. Formen er faktisk ganske grei. Er kvalm, men klarer greit å jobbe (er 30% sykemeldt). Bekkenet er vondt, men går greit det også. Akkurat nå er minstemann i litt dårlig form og våkner ofte på natta av at han hoster og Maud-mannen er mye ute og reiser. Magen er stooor og lillesnuppa der inne danser samba på blæra mi. Jeg gleder meg til hun kommer ut, har begynt å vaske de bittesmå klærne og legge på plass i kommoden hennes. En liten rød julekjole er akkurat ferdigstrikket. Det blir fint med en liten baby igjen :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 ja det blir fint med bittesmå kjoler og den deilig lukten av baby.... Jeg gleder meg til jeg begynner å gledemeg til dette jeg... det er jo så mye bedre å være glad enn å være sånn trist hele tiden - det er jeg lei av kjenner jeg. Jeg vil juble og danse og glede meg til ny liten baby - det ønsker jeg meg til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå