(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Går dere til privat ul da eller? Kunne godt tenke meg å få se at det virkelig er et lite nurk inni der:-)) Er ikke redd for at noe er galt,men av ren nyssgjerrighet:-) Er det bare til å bestille,eller må man ha en grunn liksom`?
jiha Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 det er nokk absolutt ikke vanlig men her inne på bim kan det virke som det er veldig vanlig;) men tror ikke du trenger noen grunn hos en privat lege=)
2 tette - med flette Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det er bare å bestille, men det er ikke så mye å se tidlig da.. Ville anbefalt å vente til man er en del uker på vei, med mindre en har blødninger og slikt da, jeg vcar på en ul rundt uke 8 pga blødning, men da var det bare en liten "bønne" med et bankende hjerte.. Det koster jo mye penger å dra på privat ul, og det er ikke stort å se på før man er hvertfall over 12 uker
line_n & sara Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 du skal ha god grunn til å få det på sykehuset (dvs henvisning fra legen) jeg tok en i uke 12 privat, siden søsteren min opplevde dødfødsel i sitt første svangerskap, og jeg ville berolige meg litt! (hennes foster manglet faktisk hjerne, og i uke 12 kan man iallefall se om den er der eller ikke) kosta 1200, og jeg er glad jeg gjorde det! er egentlig ikke spesielt hysterisk, men det var godt å få bakrefta at alt var ok! måtte forresten ikke ha en grunn for å ta d privat! man ringer bare feks majorstuaklinikken å bestiller time!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå